sommartider hej hej text

Sommartider Sommartider Kom och stanna ute natten lång Sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar. Kom och stanna ute natten lång.

Pin On Web Pixer
Pin On Web Pixer

Sommartider hej hej sommartider.

. Sommartider Hej hej sommartider Ge mej din hunger ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider Hej Hej Sommartider Läppar mot läppar som tar mej iland som ger sommartider till varann Letní čas Hej hej letní čas Dej mi svůj hlad dej mi svou ruku Dej mi všechno co chceš a vše co můžeš Letní čas hej hej letní čas. Bli min i natt. Bli min i natt. Profile Quizzes Subscribed Subscribe.

Läppar mot läppar som tar mej i land som ger sommartider till varann. Give me your hunger give me your hand. Utforska senaste videor från hashtaggar. Text - Sommartider - Gyllene Tider.

En dag blir till kväll Jag behöver lite tid för mej själv. Som ger sommartider till varann. More quiz info First submitted. First version is basically right but some choruses are messed up and there are lots of errand letters so I thought Id do one without.

Hej hej Du tänder en eld Jag behöver lite tid för mej själv Na na na na Hej. O det är bra. Am D Am D D Snurra runt i en stad som glöder som viskar. Kort till marken o till himlen.

A A Fm E A Sommartider Hej Hej Sommartider Ge mej din hunger ge mej din hand Bm E A Ge mej allt du vill och allt du kan. Sommartider hej hej sommartider Ge mej din hunger ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider. Läppar mot läppar som tar mej i land som ger sommartider till varann. Sommartider hej hej sommartider.

Sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar. Sommartider hej hej sommartider. Till v A arann. Per Gessle - Sommartiderhejhejsommartider.

Sommartider written by Per Gessle is the song that throughout the years has become considered the signature song for Swedish pop group Gyllene Tider. It was released as a single on 18 June 1982. Det e såna små saker. Sommartider D Hej Hej Sommartider E Lppar mot l A ppar tv hjrtan i b D rand Bm som ger Sommart E ider.

Titta på populärt innehåll från följande skapare. Sommartider hej hej sommartider. It was re-released both on 27 June 1989 and in 1995. Sommartider Jag känner det är nånting på gång Sommartider Sommartider Kom och stanna ute natten lång Sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar bli min i natt Sommartider hej hej sommartider.

Sommartider Hej hej sommartider Ge mej din hunger ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider Hej hej Sommartider Läppar mot läppar som tar mej iland som ger sommartider till varann Sommartider. ASommartider Hej Hej Sommartider Ge Amej din hunger Fmge mej Edin haAnd BmGe mej allt du vill och Eallt du Akan. Läppar mot läppar. Am D G D Ge mig allt du vill.

Ge mej din hunger ge mej din hand. A A Fm E A Sommartider sommar sommar vt och het Sommartider A A Fm E Bm Sommartider kom och lek en sommarlek Sommartider Bm E Bm Lev ditt liv i den tid som brinner som lockar. Kort till marken o till himlen. The original version peaked at number six on the Swedish Singles Chart and number three on the Norwegian Singles Chart.

Ge mej din hunger ge mej din hand. Capo on 2nd fret. Upptäck korta videor som rör sommartiderhejhejsommartider på TikTok. G G G C G G G G G G G C G G G G X2 G.

Jag klarar mej nog Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog. Jag känner det är nånting på gång. Ge mej allt du vill och allt du kan. Gissa eller vet orden till Gyllene Tiders hit Sommartider.

Ge mej allt du vill och allt du kan. A Sommartider Hej Hej Sommartider Ge A mej din hunger Fm ge mej E din ha A nd Bm Ge mej allt du vill och E allt du A kan. Du tänder en eld Jag behöver lite tid för mej själv. Sommartider hej du gör sommar i mig.

Sommartider Sommartider Kom och ute natten lång sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar. Ge mig din hunger ge mig din hand. Ge mig din hunger ge mig din hand. Sommartider hej hej sommartider.

Ge mej din hunger ge mej din hand. Hej hej sommartider Ge mej din ge mej din Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider. Sommartider hej hej sommartider. Ge mig allt du vill och allt du kan.

Sommartider DHej Hej Sommartider ELppar mot lAppar som tar mej iDland Bmsom ger SommartEider till varann. Sommartider hej hej sommartider Sommartider Jag det är nånting på gång. Hej sommartider Sommartider Jag. Jag klarar mej nog Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog.

Summertimes hey hey summertimes. Du säger jag beter mig som ett barn. Sommartider hej hej sommartider. O att du jämt är vaken.

Give me all you want and all you can. Ge mej allt du vill och allt du kan. Bli min i natt. Ge mig din hunger ge mig din hand Ge mig allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider.

Sommartider hej hej sommartider. Sommartider hej du gör sommar i mig. Sommartider hej hej sommartider. Sommartider Sommar Sommar våt och het.

Snurra runt i en stad som glöder som viskar. Eksjö Sommarstängt 15 juli till 2 augustiTranås1-12 juli öppet mån-tor 8-16 fre 8-12Sommarstängt 15 juli till 2 augusti5 augusti till 30 september öppet mån-tor 8-16 fre 8-12Vimmerby Sommarstängt 8. Bli min i natt. Sommartider Hej Hej Sommartider Ge mej din hunger ge mig din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider Hej Hej Sommartider Läppar mot läppar som tar mej iland som ger sommartider till varann Sommartider Sommar Sommar våt och het Sommartider Sommartider Kom och lek en sommarlek Sommartider Lev ditt liv i den tid som brinner som lockar.

C D G C Sommartider hej hej sommartider. Spin around in a city that glows like whispering to be mine tonight. Sommartider skriven av Per Gessle är den sång som med åren kommit att bli något av en signaturmelodi för den svenska popgruppen Gyllene TiderDen släpptes på singel den 18 juni 1982Den återlanserades såväl den 27 juni 1989 som den 1 juni 1995Originalversionen placerade sig som bäst på sjätte plats på singellistan i Sverige och på tredje plats på singellistan i Norge. Sommartider hej hej sommartider Sommartider Jag känner det är nånting på gång Sommartider Sommartider Kom och stanna ute natten lång Sommartider Snurra runt i en stad som glöder som viskar.

D C D Sommartider hej hej sommartider.

Calaflower Recipes Healthy Cheesecake Cooking Recipes
Calaflower Recipes Healthy Cheesecake Cooking Recipes
Gyllene Tider Sommartider Lyrics Lyrics Com
Gyllene Tider Sommartider Lyrics Lyrics Com
Pin On Scrapbooking Sketches
Pin On Scrapbooking Sketches
Sommartider Cdur Youtube
Sommartider Cdur Youtube
Summertime Worte Zitate The Words Worte Der Inspiration
Summertime Worte Zitate The Words Worte Der Inspiration
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama

Comments